Ukupno prikaza stranice

Pokreće Blogger.

Popularni postovi

Danas je:

Recent posts

utorak, 3. studenoga 2009.

Facebook i Twitter za bolji Božićni shopping


Dok recesija još uvijek trese SAD, velike tvrtke na sve načine pokušavaju natjerati Amerikance da zadnje dolare potroše upravo kod njih.
Američki trgovci ove zime planiraju iskoristiti popularne društvene mreže Facebook, Twitter i YouTube kako bi svoje proizvode lakše pokazali potrošačima i po mogućnosti osvojili veći dio njihovih ograničenih budžeta za shopping, javlja Reuters.
 
Mnoge trgovine i lanci restorana ili brze hrane kažu da će im te društvene mreže pomoći u direktnoj interakciji s potrošačima, te će tako dobiti izravnu reakciju na sve što rade - od reklama do novih proizvoda.
Tako kompanije sada više troše na društvene mreže kao novi blagdanski marketinški plan. Pitanje je ipak koliko će potrošači koji koriste Facebook ili Twitter svoju lojalnost nekom brendu time pretvoriti u potrošnju za blagdane.
 
Kompanije ipak užurbano premještaju dolare s tradicionalnog marketinga na interaktivni marketing i svi vjeruju da će im se isplatiti jer broj korisnika društvenih mreža neprestano se povećava - Facebook ima 300 milijuna korisnika, što je povećanje za 50 milijuna u samo nekoliko mjeseci.
Popularni Starbucks, primjerice, koristi Facebook, Twitter i YouTube kako bi komunicirao s potrošačima. Iz kompanije su najavili da će 1. prosinca donirati 5 centi od pića prodanih u njihovim coffee shopovima povodom Svjetskog dana borbe protiv AIDS-a.
Kako bi nagovorili ljude da taj dan dođu u Starbucks, postavili su to kao 'event' na Facebooku i pozvali fanove da sudjeluju. Već je gotovo milijun ljudi prihvatilo poziv.



Porezom na sokove u borbu protiv debljine



Grupa medicinskih znanstvenika s Harvarda, Yalea i drugih istaknutih američkih sveučilišta i zdravstvenih institucija donijela je zanimljiv prijedlog borbe protiv pretilosti - uvođenjem poreza na sokove koji imaju dodana kalorična sladila.
Prijedlog objavljen u New England Journal of Medicine se, vrlo jednostavno, sastoji u uvođenju poreza od jednog centa po unci 28,34 grama. Znanstvenici tvrde kako je veza između zaslađenih sokova s pretilošću, kao i dijabetesom tipa 2 i kardiovaskularnih bolesti pokazana u seriji studija.
Cent po unci
Po provedenim izračunima, porez od jednog centa po unci značio bi povećanje cijena sokova od 20 unci (blizu pola litre) za 15 do 20 posto. S obzirom na elastičnost u cijenama, predviđa se da bi potrošnja zaslađenih sokova pala za osam do deset posto, što bi se dodatno povećalo kad bi ljudi prešli na dijetne sokove.
Znanstvenici predviđaju kako bi konzumenti nadoknadili oko 25 posto kalorija koje bi izgubili odustajanjem od sokova na neki drugi način. Sve zajedno bi porez doveo do minimalnog smanjivanja unosa kalorija za oko deset posto, ili oko 20 kalorija dnevno. Takvo smanjenje dovoljno je za smanjivanje tjelesne mase i smanjivanje rizika povezanog s pretilošću.
14,9 milijardi dolara prihoda
S financijske strane, porez bi godišnje donosio oko 14,9 milijardi dolara na nacionalnoj razini. Na državnoj razini, prihodi od poreza varirali bi od 139 milijuna do 1,8 milijardi dolara, ovisno o demografskim razlikama u pojedinim državama. Novac bi se mogao koristiti za potporu programima zdrave hrane, sprečavanja pretilosti, ili financiranja zdravstvenih troškova ljudi koji nemaju zdravstveno osiguranje.
Alternativa porezu od centa na uncu bilo bi oporezivanje sokova koji prelaze postavljenu granicu kalorijskih sladila. Znanstvenici predlažu da se granica postavi na jednom gramu šećera po unci.
Negodovanje
No, potrošačke grupe nisu zadovoljne prijedlozima, posebno u svjetlu nedavnih komentara Baracka Obame, koji je najavio kako je otvoren za ideju o "porezu na grijeh" za mnoge popularne napitke.
Porezi na sokove su samo odvraćanje pozornosti, i neće riješiti pravi problem koji Amerikanci imaju s pretilošću, a to je "epidemija neaktivnost", tvrde potrošačke grupe. Usto, navode oni, znanost pokazuje kako takve metode imaju male ili nikakve utjecaje na ponašanje potrošača.

Zvijezde 'Milijunaša s ulice' zbog markiranja će ostati bez džeparca?



Dvije vodeće dječje zvijezde filma "Milijunaš s ulice" mogle bi ostati bez mjesečnog džeparca ukoliko ne počnu redovito pohađati nastavu, javili su u ponedjeljak mjesni mediji.
Azharuddin Ismail Shakih i Rubina Qureishi posljednja dva mjeseca markiraju nastavu u Mumbaiju, što je naljutilo britanskog redatelja Dannyja Boylea koji je osnovao zakladu kako bi im financirao obrazovanje.
Boyle je upozorio roditelje da će im djeca izgubiti 120 dolara mjesečnog "obrazovnog džeparca" ako se ne vrate u školu.
Nakon uspjeha filma i dobivenog Oscara, Boyle je osnovao zakladu za pomoć u obrazovanju djece koja su nastupila u filmu. Osim mjesečnog džeparca, Ismail i Rubina će dobiti popriličnu svotu na bankovni račun kada diplomiraju. Zaklada je također njihove obitelji preselila u nove stanove kada su srušene njihove straćare u svibnju ove godine.
Na upit zašto izostaje iz škole, Ismail (11) je novinarima odgovorio da mu je nedavno umro otac, pa nije imao snage za školu. Rubina je rekla da je ozlijedila stopalo, a nakon toga se i opekla pa zato nije mogla na nastavu.
Objašnjenja nisu impresionirala Boylea i ostao je pri odluci da će djeci uskratiti stipendije ako nastave markirati. No, to pak nije impresioniralo Rubinine roditelje.
"Znam što je najbolje za moju kćer. Obrazovanje je važno, ali ne treba od toga raditi veliki problem. Kada su mi rekli da će nam prestati pomagati, odgovorio sam im da će nam pomoći Bog", rekao je Rafiq Qureishi.

Gol bježao od ljubomornog supruga



Kinez Sun Meng neće tako brzo zaboraviti svoj posljednji ljubavni izlet. 25-godišnjak je u strahu od ljubomornog supruga potpuno gol skočio kroz balkon i pokušao se sakriti na jednom klima uređaju na zgradi.

Nakon što se suprug njegove ljubavnice iznenada vratio kući, Sun Meng je potpuno gol pobjegao kroz balkonski prozor i popeo se na jedan klima uređaj na zgradi. Na njegovu nesreću u svađi s 'rivalom' snimio ga je jedan od susjeda, a ljutiti je suprug njegove golišave fotografije kasnije stavio na lokalnu internetsku stranicu.
Sun Mengov čin izazvao je zgražanje konzervativne okoline. 'Moja obitelj me se srami, a moji susjedi uopće ne žele sa mnom razgovarati. Znam da to nisam trebao učiniti, ali bojao sam se da će me ubiti. Ljudi se smiju i tome kako sam izgledao gol, ali moram napomenuti da je bio vrlo hladan dan', kazao je Sun u svoju 'obranu'.

Gotovo umro zbog 'alergije' na - žene!



Darren Young, 45-godišnji vozač autobusa iz Yorkshirea boluje od rijetke vrste alergije koja ga je već dvaput gotovo stajala života.
 
G. Young je jedan od troje ljudi na svijetu koji su alergični na polietilen glikol, sastojak koji se nalazi u većini kozmetičkih proizvoda - od zubne paste do losiona za tijelo. Svojoj supruzi Sue ne smije niti blizu osim ako nije 'čista', tj. ako nije namazana nekim kozmetičkim preparatom. 'Kad idemo u krevet Sue ne treba glavobolja kao izgovor. Dovoljno je da mi kaže kako se namazala s losionom za tijelo. To je već dovoljno da me ubije. No, nije u pitanju samo Sue. Reakcija se može pojaviti i ako odem u neki pub ili restoran i sjednem na mjesto gdje je prije toga sjedila neka žena. Liječnici uopće ne znaju kako sam nakon toliko godina odjednom postao alergičan na tu supstancu', rekao je g. Young za britanski Telegraph.
Alergija mu je otkrivena nakon što je zbog problema sa stopalom primio injekciju steroida koja je sadržavala polietilen glikol. Počeo se jako znojiti, potom mu je otekao jednjak a na kraju mu je stalo i srce. Spasila ga je samo pravovremena reakcija liječnika, no sada mora biti vrlo oprezan svaki put kad nešto dotakne i uvijek, uvijek sa sobom nositi lijekove u slučaju da dođe u kotakt s kobnom supstancom.

Crno vino čuva majmune od novog gripa



Čašu crnog vina dnevno veterinari su prepisali majmunima zoološkog vrta u Sibiru, prenosi u subotu ruski dnevnik Komsomolska pravda.
"Grip, i novi i sezonski, hara svuda. Majmuni takođe mogu da se zaraze pošto je njihov organizam sličan čovečjem", naveli su veterinari zoo vrta u Krasnojarsku.
"Pedeset grama vina je sve što im treba da bi se zaštitili", dodali su oni. Prema pisanju lista, majmuni piju vino s uživanjem.
Veterinari pažljivo prate da majmuni ne prekorače dnevnu dozu, pošto je primećeno da pokušavaju da kradu flaše, piše list.
Oko 2.000 ljudi u Rusiji zaraženo je novim gripom. Od virusa tipa A (H1N1) u toj zemlji je umrlo pet osoba, od kojih četiri u Sibiru.

Sarajevo među 10 gradova na svijetu koje treba svako posjetiti




Sarajevo je po preporuci Lonely Planeta, najpoznatijeg turističkog vodiča, ušlo u top 10 gradova na svijetu koje treba svatko posjetiti.

'Best in Travel 2010' peto je izdanje Lonely Planeta u kojem se nalaze najbolja mjesta na svijetu koja treba posjetiti te stvari koje treba napraviti.

'Ovo je izbor destinacija i iskustava koje ocjenjujemo, a koje bi vrijedilo posjetiti i iskusiti u idućoj godini. Svatko može naći nešto po svom ukusu i pronaći inspiraciju u tim odredištima. Radi se o dalekim, ali i bližim mjestima, svejedno je li riječ o geografskom ili kulturološkom kriteriju', rekao je Adam Bennett iz Lonely Planeta.

Top 10 zemalja koje treba posjetiti: El Salvador, Grčka, Njemačka, Malezija, Maroko, Nepal, Novi Zeland, Portugal, Surinami i SAD

Top 10 regija: Alzas (Francuska), Bali (Indonezija), Fernando de Noronha (Brazil), Goa (Indija), Koh Kong (Kambodža), Bajkalsko jezero (Rusija), Oaxaca (Meksiko), Južna Afrika, Lake District (Engleska), Jugozapadna Australija

Top 10 gradova: Abu Dhabi (UAE), Charleston (SAD), Cork (Irska), Cuenca (Ekvador), Istanbul (Turska), Kyoto (Japan), Lecce (Italija), Sarajevo (BiH), Singapur, Vancouver (Kanada).